خدا و آدم
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس a-sheghane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 415
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 427
بازدید ماه : 1864
بازدید کل : 117095
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

شعر
شعر
سه شنبه 31 مرداد 1396برچسب:, :: 6:8 ::  نويسنده : مهدی        

خدا و آدم
 
پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....
 
با تو رازی دارم
 
اندکی پیشتر اَی ...
 
اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!
 
زیر چشمی به خدا می نگریست !!
محو لبخند غم آلود خدا
 
دلش انگار گریست .
نازنینم اَدم: ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) !!!
 
یاد من باش ... که بس تنهایم !!
 
بغض آدم ترکید، ... گونه هایش لرزید !!
 
به خدا گفت :
 
من به اندازه ی ...
 
من به اندازه ی گلهای بهشت .... نه
 
به اندازه عرش ... نه ... نه
 
من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من
 
دوستدارت هستم !!
اَدم ،.. کوله اش را بر داشت
 
خسته و سخت قدم بر می داشت ...
 
راهی ظلمت پر شور زمین ...
 
زیر لبهای خدا باز شنید ،...
 
نازنینم اَدم ... نه به اندازه ی تنهایی من ...
 
نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !!!
 
که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!!